A dolgozóink számára kötelesek vagyunk a megfelelő munka körülményeket biztosítani. Ez nagyon sok mindenből áll: a kellemes, légkondicionált irodai helységben található kényelmes eszközök, a hatékony munkavégzéshez szükséges felszerelések, vagy akár az is, hogy megfelelően biztonságos legyen az iroda.
Ezen cikkünkben arra a kérdésre keressük a választ, hogy pontosan mit tehetünk annak érdekében, hogy az irodai helység minél biztonságosabb legyen.
Lehetőség szerint az irodaház alsó részén legyen a bérlés
Mindig próbáljunk meg olyan irodát kivenni, ami nem a legfelső emeleten van. Tűz, vagy egyéb katasztrófa esetén sokkal nehezebb lesz a felső szintekről elhagyni az épületet, mint egy alsóbb lakásból.
Legyen részünk tűzvédelmi oktatásban
Mindig gondoskodjunk arról, hogy megfelelő tűzvédelmi oktatásban legyen része a dolgozóinknak. Ha szükséges, akkor hívjunk erre a feladatra külön tűzvédelmi vállalkozót. Amennyiben úgy érezzük, a munkavédelmi előadásokról is érdemes gondoskodni.
Legyen tűzjelző berendezés felszerelve az irodában
Mindig legyen valamilyen tűzjelző berendezés beüzemelve, teljesen mindegy, hogy milyen mechanikai elven működő készülék. Ennek az az oka, hogy ez által azonnal tudni fogják az irodai dolgozók, hogy baj van, el kellene hagyni az épületet.
Az irodai ingóságok legyenek megfelelően elrendezve
Mindig érdemes gondoskodni arról, hogy az irodában található ingóságok úgy legyenek egymás mellé pakolva, hogy tűz esetén könnyedén lehessen elhagyni a helységet. Ez különösen fontos lehet például a bútorok szobában történő elhelyezésekor.