Az irodaszer vásárlás egyik legnagyobb hátulütője, hogy rengeteg időt visz el az ember életéből. Folyamatosan csak várni kell, és hosszú sorokban tengődni a kasszánál, mikor elmegyünk 1-1 helyi üzletbe. Az is előfordulhat, hogy nem található az a kellék, amelyet vásárolni szeretnénk, ezért még 3-4 írószer boltba el kell, hogy látogassunk.
De ne aggódjunk. Van megoldás! Talán kevesen gondolnák elsőre, és nem annyira elterjedt idehaza még: de vásárolhatunk akár online is irodaszereket.
Mégis hogyan kell? Lépésről lépésre bemutatva
Először is, fel kell mennünk egy irodaszer webáruház honlapjára. Ez nem más, mint egy olyan weboldal, mely egy vállalkozás online jelenlétét mutatja meg nekünk. Ez pontosan ugyanolyan vállalkozás, mint bármelyik multi: azzal a különbséggel, hogy ezek általában KKV vállalkozások.
Innen tudunk nézelődni, és navigálni a honlapon. Az esetek minimum 99%-ában webáruházas rendeléssel tudunk vásárolni, tehát, a kosárba kell rakni a termékeket. Először a kategóriákat kell megnézni. Keressük ki azt a 2-3 termékkategóriát, ami érdekel minket: legyen szó akár genothermekről, irattartó mappákról, mágnestáblákból.
Utána nézzük végig ezen kategóriákat, és válogassuk ki azokat a termékeket, melyekre tényleg kíváncsiak vagyunk. A színt, stílust és funkcionalitást, garanciát is vegyük figyelembe.
Ezek után nincs más dolgunk, mint a kiválasztott termékeket a kosárba helyezni, és megkezdeni a fizetést. Általában van házhoz szállítás is, de a fizetés történhet kártyán keresztül online, vagy akár utánvéttel is.
Ha megrendeltük a terméket, akkor általában 1-2 napunkba fog telni, mire azt ki is szállítják.